reklama

Piatok poobede

Dnes je typický piatok. Opadáva lístie, obloha mlčí a vietor fučí ako besný. Prichádza víkend a ja sa teším na to ako sa vyspím.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Cítim sa ako vo vlaku. Akoby som čakal na stanici a pozeral von oknom. Podvedome sa pripravujem na to, ako sa vlak pohne a ja si opriem hlavu o sklo. Milujem tem pocit. Fascinuje ma, čo sa deje vonku. Deti sa jašia s taškami, chlapec dievčisku vyznáva lásku odtrhnutou ružou, druhú ruku má obviazanú nejakými lopúchmi a tak. Čo ešte by som videl z vlaku? Trpaslíkov ako idú z práce za Snehulienkou, možno aj permoníkov a zlaté runy. Tancujúce víly, samé vodopády, vodníkov a domce v stromoch ukryté.

Čo si všimáte vo vlakoch vy? Dnes je taká atmosféra, kedy mám chuť zaspať vo vlaku a cestovať. Trochu vám to popíšem. Mám chuť na orechy s medom a černicový džús. Zapáliť si sviečku vo vlaku a pozerať von oblokom. Sledovať, či v lese nie sú líšky a či sa z chalúp dymí. Milujem dym z komínov na jeseň.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nebudem nikam cestovať, ale teším sa do postele.

Dnes je taký deň, kedy by som potreboval orieškovú a medovú sladkosť. Ľahnúť si do postele s prítulnou brunetkou, aby som jej hladkal vlasy a pri tom zaspať. Viete, čo by sa pri tom nádherne poslúchalo? Rozprávky Karla Čapka, ktoré číta Vlastimil Brodský.

Svet Čapkových rozprávok je nádherný. Lúpežník, vodník, ba i poštár. Cestovať vo vlaku je občas ako čítať rozprávky Karla Čapka. Rovnako ako voz, tak aj vlak by riadil pes Voříšek.

Pekný víkend vám prajem!

Martin Šuraba

Martin Šuraba

Bloger 
  • Počet článkov:  654
  •  | 
  • Páči sa:  231x

Prebíjaný fiškál ;) Zoznam autorových rubrík:  Malý princČeskí herciSúkromnéNezaradenéknižný svetturistický blogDievčatko so zápalkamibehanie

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu