reklama

Prázdniny v Ríme

Sedel som v autobuse a pozeral von oblokom. Usmial som sa, pretože som zacítil jeseň. Prišla ako žena so svojou farebnou sukňou a celého si ma podmanila. Ako každý rok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Ozval sa chlapík s úsmevom. „Nezlobte se, ale vy jste úplně šťastnej člověk.“

„To sa mám hnevať?“ usmial som sa aj ja.

„Vy jste taky zažil Prázdniny Římě, co?“ spýtal sa a nečakal na odpoveď. Podal mi ruku, vystúpil a ja som tomu nevenoval pozornosť.

V angličtine je sloveso fall, ktorého preklad by sme mohli charakterizovať slovom spadnúť. Fall in love. Spadnúť do lásky. To je presne ten pocit, keď sa z ničoho nič červenáte a vkuse sa rehocete. Iste, ste zamilovaní.

Spadnúť do pocitu, ktorý je príjemný, je istým spôsobom zázrak. Ide o kus mágie, ktorá mi chutí a ja vyškerený chodím ulicou.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Minulý týždeň som kráčal Žižkovom a usmieval som sa. Spomenul som si na Prázdniny v Ríme.

Pravdaže ide o ten starý film s Gregorym Peckom a Audrey Hepburn.

Prázdniny v Ríme je príbeh dvoch ľudí, ktorí sa do seba zamilujú. Je to neskutočná útopia, nemá to žiadnu budúcnosť, prakticky nič. Obaja vedia, že to bude trvať len nejakú dobu, ale aj tak to neukončia a nevykašlú na to.

Prázdniny v Ríme je pre oboch zážitok, ktorý trvá pár hodín. Ale pre oboch je tento zážitok taký silný, že im nechá úsmev na tvári po celý život. Milujem ten film. Možno aj preto, lebo aj ja som zažil svoje Prázdniny v Ríme. Niečo, čo bolo absurdné, nezmyselné, nereálne, ale spontánne, nádherné a plné akejsi vône.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nebuďme osobní, nerozprávajme si svoje Prázdniny v Ríme. Napíšte mi svoje obľúbené filmy s Gregorym Peckom a Audrey Hepburn.

Zdroj obrázku: http://sktorrent.eu/torrent/details.php?id=d053baaae87291413ee11c2d47e2c0042e202661

PS: Dal by som si zmrzlinu.

Martin Šuraba

Martin Šuraba

Bloger 
  • Počet článkov:  654
  •  | 
  • Páči sa:  231x

Prebíjaný fiškál ;) Zoznam autorových rubrík:  Malý princČeskí herciSúkromnéNezaradenéknižný svetturistický blogDievčatko so zápalkamibehanie

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu