reklama

Lfcway oslavuje 10 rokov!

Prečo fandíš Liverpoolu? Väčšinou ľudí odbijem, že ma tam dostal McManaman. Oni ani netušia kto to je a potom mi dajú pokoj.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Liverpool je pre mňa okrem úžasného futbalu nádherným symbolom akejsi cesty. Návrat ku koreňom by som povedal. Nebudem tu písať svoj životopis o tom ako ma v zálohe na Euru 96 zaujal jeden chlapec. V tom čase som nevedel vysloviť správne ani kapelu Beatles, nie to mesto a už vôbec nie jeho meno.

Isteže nebol jediný, koho som v tom klube miloval. V tom čase ma fascinoval ľavačkou Robbie Fowler. Pri ňom som si uvedomil, že vo futbale sa strieľajú góly ľavou nohou. (Je vysoko pravdepodobné, že vďaka nemu som sa naučil kopať do lopty ľavou nohou.)

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

O slávnej štvorici nebudem mnoho písať. Kto je slávna štvorka? Dvaja a dvaja. Caro + Owen a Murphy + Gerrard. Iste pochopíte, že nie je veľkým tajomstvom koho z nich mám najradšej. Alebo ktorých dvoch. (Pri nich dvoch ma vždy rozosmeje toto: A už si si učesal aspoň háro na riti?)

Jammie Carragher a Steven Gerrard sú nádhernou ikonou driny, obetavosti, zapálenosti a akejsi lásky k futbalu. (Carraghera sa v jednom interview pýtali, keby odišiel z Liverpoolu, ktorý lepší klub by si vybral. On ich poslal niekam a spýtal sa ich, či existuje snáď lepší klub ako je Liverpool.) Neexistuje. Aspoň pre mňa. (Ten pocit, keď vyjdete z tunelu a vrieska na vás celý Kop, nikde inde som nemal také zimomriavky. Steven Gerrard)

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Liverpool som miloval a dodnes mi je ľúto, že som nevidel to úžasné finále v roku 2001, kde The Reds vyhrali 5-4.

Čo je pre mňa Liverpool? Akýsi návrat ku koreňom. Nemal som ktovieaké obdobie, ale bola doba, keď som z toho futbalového ošiaľu na chvíľku odišiel. Našiel som však troch ľudí, ktorí ma vrátili späť. Oni vedia, kto sú a ja im za to ďakujem.

Jeden z nich bol so mnou na Anfielde a užili sme si kopec zábavy. Hlavne s poľským pivom, rozbitým radiátorom, octovými chipsami a vôňou prachu na starom Kope.

Prečo to všetko píšem?

Pretože lfcway.com má 10 rokov. Opäť sa mi hodí otázka, čo pre mňa znamená lfcway a akú má symboliku s Liverpoolom.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Keďže je to web pre fanúšikov Liverpoolu, symboliku s červeným klubom za rieskou Mersey to má. Pre mňa osobne to má podobný odkaz ako Liverpool. Akýsi návrat ku koreňom. Tak ako som sa po niekoľkých rokoch vrátil k Liverpoolu, tak aj tento web mi opäť voľačo ukázal.

Nebolo to tak dávno, keď som sa chcel robiť športového redaktora.

Lfcway mi tú možnosť umožnil. Vďaka K(w)opovi, šéfredaktorovi, som sa stal športovým redaktorom. Ako to všetko prišlo?

Kúpili sme si s kamarátom knihu o legendách Liveproolu. Napísal som šéfredaktorovi spomínaného webu, že som recenzoval knihu a, či ju nevystaví aj u nich. On mi ponúkol, či sa k nim nepridám a takej ponuke sa nehovorí nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Lfcway si žije už 10 rokov a ja som pre nich redaktorom pár mesiacov. Chalani sú perfektní, vždy pripravujú zaujímavé nápady a vďaka nim ten web žije. Je to skvelý projekt, na ktorom sa dá stále pracovať a zlepšovať sa. Teším sa, že môžem 10 rokov webu osláviť spolu s nimi.

P.S.: Odkaz chalanom:

Chalani, som rád, že sme sa všetci celkom našli a tvoríme zaujímavý web. Ste perfektní ako tým žijete a koľko inšpirácie mi dávate. Došli sme do doby, keď fans weby sú ďaleko zaujímavejšími ako oficiálne športové portály. Ten náš v tom rozhodne nezaostáva.

Škoda, že nie sme v jednom meste a nepijeme niekde pivo. Veľmi rád by som si s vami pripil a narehotal sa tak ako sa rehocem v každodennej komunikácii spolu s vami. Takto symbolicky pripijam Kwopovi za to, že sa o nás veštkých stará, Xabimu za jeho články a prehľade, Steelerovi za ochotu vkuse niečo tvoriť a Mengimu za to, že je snáď najvášnivejším redaktorom, akého som kedy stretol. (Obzvlášť, ak ide o juhoamerických futbalistov.)

Teším sa na ďalšie spoločné články plné zaujímavosti a tvorivej práce. O to viac sa teším, keď sa stretneme a spoločne sa budeme baviť na lfcway.com.

Pozdravujem do Košíc, Bratislavy, Třinca a do Českého Krumlova. Všetko najlepšie k narodeninám! Nech ďalšie narodeniny budú plné tvorivého elánu, zaujímavosti a skvelých článkov!

Napíšte mi podľa vás najlepšiu jedenástku Liverpoolu za posledných 10 rokov.

Martin Šuraba

Martin Šuraba

Bloger 
  • Počet článkov:  654
  •  | 
  • Páči sa:  231x

Prebíjaný fiškál ;) Zoznam autorových rubrík:  Malý princČeskí herciSúkromnéNezaradenéknižný svetturistický blogDievčatko so zápalkamibehanie

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu