reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martin Šuraba

Martin Šuraba

Bloger 
  • Počet článkov:  654
  •  | 
  • Páči sa:  231x

Prebíjaný fiškál ;) Zoznam autorových rubrík:  Malý princČeskí herciSúkromnéNezaradenéknižný svetturistický blogDievčatko so zápalkamibehanie

reklama

Súkromné

Veľmi málo o čítaní pre deti

Martin Šuraba

Veľmi málo o čítaní pre deti

Minule som sa dostal k poviedke Vinca Šikulu „Pastierska kapsička.“ Myslím, že všetci pamätáme na onú rastlinku, ktorá skrášľuje naše lúky, nočné stolíky. Ale tak svojsky chutí, taká rastlina na putovanie, na prechádzky do lesa. A takisto, aj keď nie je nič pod zub.

  • 6. feb 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 295x
  • 132
Božena Němcová-Pan učitel

Martin Šuraba

Božena Němcová-Pan učitel

Keď človek potrebuje dobiť baterky, vyberie sa do knižnice a tam dýcha. Rozmýšľa, prechádza sa medzi knihami, upokojí sa. V sobotu som sa prechádzal mestom, kýval som známym domom, palácom, ba aj mestskému erbu. Rozhodol som sa, že pri Čordákovom ateliéri zabočím doľava a tak som otvoril dvere mestskej školy, ktorá je dnes knižnicou. Túlal som sa medzi pokladmi, ktoré má knižnica ukryté, vybral som si Boženu Němcovú a jej útlu knihu s názvom Pan učitel.

  • 18. nov 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 931x
  • 64
reklama
SkryťZatvoriť reklamu